Är det den 16 juli 2010?

Hej på er! Är bara jag, hon ni vet som uppdaterar så otroligt dåligt.. Pinsamt dålig uppdatering på sistone faktiskt, är den här dumma iphonens fel ;) måste nog skaffa fri MMS om ja ska fortsätta mobilblogga! För visst finns de nån sån tjänst? Hur som helst , blir nog en ordentlig uppdatering imorgon från datan me bilder och allt! Sen blir de nog lite film på söndag, tänkte att de va dags för lite uppdatering på den fronten nu, eller vad tycker ni? :) Annars rullar allt på. Går in på sista sommarveckan nu nästa vecka sen är de tillbaka på gamla vanliga schemat. Blandade känslor över de, trivs me mina arbetstider nu, bara träligt att ja jobbar varje helg så ja missar alla tävlingar o grillkvällar me vännerna.. Saknar mina vänner!!!! :( nä nu måste ja sova, börjar åtta imorn o ska cykla så dags att Nanna kudden! Tror att ja lovar en ordentligt uppdatering imorgon! Pusss och gonatt :*

Kommentarer
Postat av: Linda

usch hur orkar du jobba så mkt ;o ah nu på onsdag, dom hade slut på brunt så därför det inte kommit en :) va ju ett pannband ja hade som present kort jag lottade ut, har ett likadant hemma :) så tvungen o få hem d o d e hos dig på onsdag sa dom:)

2010-07-17 @ 04:03:27
URL: http://lindaboquist.blogg.se/
Postat av: vendela

din blogg e såååååååååå bra! :D

2010-07-17 @ 10:04:31
URL: http://vendelaasplund.blogg.se/
Postat av: Carro

Och vi saknar dig! Blir det av med tjejerna den 31:e förresten? Tänkte bara eftersom jag inte hört något mer. Jobba inte ihjäl dig nu bara.. :)

2010-07-17 @ 11:50:53
URL: http://carolinedjerf.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad hände med uppdateringen:D

2010-07-17 @ 22:51:05
Postat av: Anonym

Har tröttnat ganska rejält på dålig uppdatering osv, så tyvärr, du har nu en läsare mindre.

2010-07-19 @ 06:35:04

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback