21 juni 2010

Ledig ledig leeedig idag!
Hovis var här i förmiddags och slog på nya skor på Gurra som var väldigt behövligt! Bakskorna satt helt lösa typ. Men nu är han fin på fötterna igen, dock var han väldigt bråkig idag. Han är ju väldigt känslig med om man kommer nära såret, lilla tönt.

Efter hovis slagit på nya skor red jag lite på banan. Kände att det passar mig bättre eftersom jag är ledig. Kan rida ut imorgon istället innan jobbet. Jobbade som vanligt med lite förflyttningar, övergångar och bågar. Han var superfin idag! Speciellt i början, njöt verkligen! Testade lite galopp idag också och idag gick det bättre! Känns super, äntligen går det åt rätt håll! :D Nu är det kul att rida igen! hihi kommer en liten filmsnutt senare.

Eftermiddagen spenderades på akuten tillsammans med mamma som hade sån fruktansvärd ryggvärk så hon knappt kunde röra sig :( Pappa kom dock och bytte av mig efter en stund, så nu är han kvar där uppe med mamma. Hoppas dom hittar nått som går att fixa, hatar att se andra lida och ha ont!

puss tess


Kommentarer
Postat av: Susanna

Härligt att det går bra med pålle =) Du gör ett bra jobb med honom.

Nä stackars mamsen. Hoppas det är/blir bättre.

2010-06-23 @ 21:39:29
URL: http://supersus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback