Bloggtävling

Usch, idag har det varit en riktig depp dag. Har mått skit hela dagen och bara tänkt på min älskade ängel. Kan inte längre prata om henne utan att de hugger i hjärtat och en tår faller.. Har inte haft det problemet förut. Känns så otroligt jobbigt. Undrar hur länge sorgen kommer hålla i sig? De känns så tungt, allt jag ville va ett långt lyckligt liv tillsammans med dig!
Älskade Cassiopeia ♥



Hur som helst, för att inte få ännu mer i huvudet av alla tårar sla jag försöka tänka på annat..

Jag är med och tävlar om ett strass pannband hos Linda!
Jag ger mig fan på att någongång ska jag också vinna en bloggtävling!


Vill du också vara med i tävlingen går du bara in på Lindas blogg, länk finns under här.
http://lindaboquist.blogg.se/category/manadens-tavling.html


Kommentarer
Postat av: manda

oj vad hemskt med cassiopeia vet ite om ja stava rätt,

förstår vilken chock du måste fått =(

2010-06-16 @ 23:27:01
URL: http://mandsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback