Gustavs syskon

Eftersom jag visade er Cassiopeias syskon tänkte jag - varför inte visa Gustavs också?
Finns kanske några avelsintresserade som tycker det är roligt att se släkten, inte vet jag :)

Golden Poems mamma är då Gold Fireline som var ett skimmel sto född 1997 efter Goldlöwe - May Bee - Swift. Hon är uppfödd hos familljen Kjörsvik. Väntar på bilder från min vän Alexandra på både Lina och Gustav som föl.

Hennes förstfödda var
Quite Light
skimmel sto född 2001
e. Quite Easy - Gold Fireline - Goldlöwe
Uppfödare: Ann-Kristin Kjörsvik
Ägare: Tilda Schönbeck
Ej visad på 3 års test
Tävlar idag upp till 130 cm.



Näst ut var
Golden Poem
skimmel valack född 2005
e. Poet - Gold Fireline - Goldlöwe
Uppfödare: Hans-Gunnar Kjörsvik
Ägare: Therese Klintestam
Ej visad på 3 års test
Tävlar idag upp till 100 cm.

Filmer har ni väl sett tillräckligt va? ;)

Sist ut var
Caroline
skimmel sto född 2006
e. Cardento - Golde Fireline - Goldlöwe
Uppfödare: Hans-Gunnar Kjörsvik
Ägare: Hans-Gunnar Kjörsvik
Ej visad på 3 års test
Tävlar idag upp till 100 cm.



Det roligaste är att alla Linas avkommor finns här i Norrköping! Har sett alla live och dom är riktigt fina. Caroline är hos min vän Klara under detta år på utbildning, kika in på hennes blogg om ni vill följa hennes utveckling! Passar väl på att länka till Tildas blogg också, men vet faktiskt inte hur mycket hon skriver om Lilly, men skitsamma :)


Kommentarer
Postat av: Linda

han har ju jätte fina syskon, visste inte att han & caroline va syskon ens. men tror det kmr bli en fin häst av gurran med ;) syns att han har kapacitet!

2010-06-19 @ 23:58:44
URL: http://lindaboquist.blogg.se/
Postat av: alexx

du måste ju påminna mig om sånna saker ;) haha. ska leta imorgon! Men risken är att jag inte har några. Synd att vi inte har någon ridbild på Lina hon var ju rätt fin. Eller hon var väl som de andra i modellen och inte helt med i skallen alltid. Tjafsig och nervig men hoppade lika bra som de andra. Hade säkert blivit bra med mycket tålamod men hon fick bli fölhäst istället det trivdes hon med! :) Synd att hon var tvungen att avlivas eftersom hon gav så pass fina föl.

2010-06-20 @ 07:18:59
Postat av: Linda

Grattis tess du vann bloggtävlingen :) du får maila eller skriva på fb om vilken storlek & färg du vill ha på pannbandet.

Finns i vit, svart, rosa & brun :)

2010-06-20 @ 10:56:32
URL: http://lindaboquist.blogg.se/
Postat av: Cherie Mårtensson - En blogg om mitt liv

Kul att se syskonen :)

2010-06-20 @ 15:25:03
URL: http://cheriemartensson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback