Peias syskon

Nämnde ju för ett tag sedan Cassiopeias mamma, Caisa Cavat.
Hon var och tävlade i Norrköping och hon hade gått riktigt, riktigt bra!



Kollade runt lite igår och hittade lite nya fina bilder på Peisans lillasyster och tänkte att ni kunde få se Peisas syskon och hur lika dom är varandra. Tänk om Peisan hade fått vara kvar i livet ..

Caisas förstfödda var min stjärna.

Cassiopeia
sto 2004
Feliciano - Caisa Cavat - Helwan
Ägare, Therese Klintestam
Uppfödare, Karin Gilbertsson
Poäng på 3års test 39 gångarter - 41 hoppning


Nästa ut var,

Cassius Clay
valack 2005
Camaro M - Caisa Cavat - Helwan
Ägare, Jessica Larsson
Uppfödare, Karin Gilbertsson
Poäng på 3års test 43 gångarter - 45 hoppning



Sist ut var lillsyrran

Caisa Lisa
sto 2006
Cuper - Caisa Cavat - Helwan
Ägare, Karin Gilbertsson
Uppfödare, Karin Gilbertsson
Poäng på 3års test , ej visad.





Visst är dom lika varandra!? Det är som att se Peisan, iallafall när man tittar på lill Caisa!
Önskar verkligen att ja hade pengar för att köpa lill Caisa.. så fin!


Kommentarer
Postat av: Bella

Gud vad läcker den sista var:) Riktigt trevlig modell på häst!

2010-06-17 @ 11:29:25
URL: http://horsesideonlife.blogg.se/
Postat av: Tove

lill-Caisa är sin mamma upp i dagen med temperamentet kan jag säga ^^

Hon har även en hoppteknik lik sin mammas =)

Du har väl fått bilderna på när hon löshoppade som jag tog? eller har jag glömt skicka dem till dig? :)

2010-06-17 @ 12:09:40
Postat av: Siri

Åh, Caisa-Lisa var ju hur lik som helst Peia! Åh, vad fin hon var..

2010-06-17 @ 12:26:04
URL: http://omsiri.blogg.se/
Postat av: Carro

Fyyyyyyfasiken va docksöt Caisa Lisa va. Guuuud! Jättefin !

Kraam

2010-06-17 @ 12:46:04
Postat av: Caroline

Vilka fina hästar! förstår att du saknar henne, jag vet ju hur det känns :/. Jag önskar med att du kunde köpa henne. Det är du värd och kanske hade allt känts lite lättare. Förtsätt kämpa! Jag känner ju inte dig men av det jag sett tycker jag du verkar vara en ödmjuk och duktig ryttarinna som är mån om sin häst!

2010-06-17 @ 20:53:35
URL: http://ecarolines.blogg.se/
Postat av: Tove

förresten får du komma hit och hälsa på snart tycker jag, så du kan hälsa på både peppe och lillcaisa ^^

2010-06-17 @ 21:29:14
Postat av: Maja

Cassius Clay har jag sett flera gånger ute på tävlingsbanan! Grymt fin häst :)

2010-06-17 @ 23:52:20
URL: http://horsiemaja.blogg.se/
Postat av: Emma

Caisalisa ÄR fin. Håller faktiskt otroligt hög kvalitet. Åsså går hon hemma på gården och dräller... Hoppas det blir ändring snart ;)

2010-06-18 @ 10:23:44
Postat av: Susanna

Bilden längst ner på Caisa Lisa är väldigt lik annonsbilden på min Helge. Så självklart är hon otroligt vacker =)

2010-06-19 @ 10:28:02
URL: http://supersus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback