Sammanställning

Har haft två frågeställningar nu om utrustning, vad ni tycker är snyggast och vad ni helst skulle välja.
Tänkte berätta hur resultatet blev!

Angående hjälmfrågan, var det Charles Owen Wellington Classic som ni gillade bäst. Dock var GPAn inte långt efter!


Resultat
1. Charles Owen AYR 8 = 5 röster
2. Wellington Professional = 2 röster
3. GPA Speed Air Tone in Tone = 6 röster
4. Charles Owen Wellington Classic = 7 röster
Totalt var ni 20 stycken som tyckte till :)



Nu senast var det träns det handlade om. Kan ju börja med att kommentera en anonym kommentar som kom upp då, "skulle hellre lägga pengarna på röntgen". Nu stod de ju inte att ja skulle köpa ett träns imorgon, utan att jag önskar mig ett träns. Så det var en ganska korkad kommentar eftersom jag aldrig påstod att ja skulle köpa ett träns :) Men för att återgå till resultatet! Ert favoritträns blev Dyóns anatomiska träns! Fast många trodde att Gurra skullle passa i klinkertränset :)



Resultat
1. Pariani Klinker = 5 röster
2. Dyón anatomisk = 6 röster
3. Prestige m. mönstersöm = 3 röster
4. Glen Gordon Campari Classic = 3 röster
5. Pariani Trendy = 2 röster
Totalt var ni 19 som röstade.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hmm antar att du menade min kommentar. Fast jag skrev att jag med skulle vilja köpa ett nytt träns, men att jag behövde pengarna till undersökning av min häst, vilket jag också ska, på tisdag, vi vet inte vad det är för fel på han, man han mår inte så bra. Förstår inte vad det var för korkat att skriva så :( Hade mkt hellre lagt pengarna på ett roligt träns, men det är ju inte roligt när lillkillen inte mår bra så då går det ju före... (har ingen blogg därav anonym)

2010-06-06 @ 21:22:11
Postat av: Sofia iaa Boström

svar till ovan, det kan vara trevlig att få ett namn på den som kommenterar oavsett om personen i fråga har en blogg eller inte. :)

2010-06-06 @ 22:08:04
URL: http://sofiaiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback