14 maj 2010

Kan börja med att säga - Fortfarande inget nytt om Gustav :) Vi skulle höras på måndag för att se hur allt gått hittils. I helgen finns inget tid att åka och hälsa på honom som tänkt, så de får vänta tills veckan.

Idag ska jag umgås med mina fina vänner Linnea och Martina. Blir först en sväng på stan och kanske en tur till Maxi och Hageby med Linnea för lite fönstershopping. Därefter skräckfilm och lite gott att dricka & äta framåt kvällen med dom båda hemma hos mig. Får se vad de blir för skräckis, har ni några bra förslag? :)

Nu sitter jag i soffan (som vanligt, känns inte som jag gör annat än sitter i soffan) och äter svenska jordgubbar, mums! Regnet står fortfarande som spö backen och solen syns inte till. Men tack vare jordgubbarna känns allt lite bättre! Nu måste ja springa och platta håret, ser ut som ett troll!



puss o kram tess


Kommentarer
Postat av: sofia

Vi ska också kika på skräckis ikväll (med skräckblandad förtjusning från min sida, haha) och har fått tipset om "The fourth kind". Inte sett den själv, men man ska tydligen inte se den ensam ;)

2010-05-14 @ 12:33:41
URL: http://sofiiaelisabeth.blogg.se/
Postat av: boråsryttaren

hoppas du får en bra lördag :))

2010-05-15 @ 12:01:55
URL: http://borasryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback