20 maj 2010

Vaknade upp ganska tidigt idag hos underbaraste. Men istället för att åka hem valde jag att åka till Åby och Norrköping Horse & Pony Show för att kolla på min kära vän Klara ;) Dock hade hon ett sent startnummer så han bara kolla lite på framridningen. Men fick meddelande om att hon och Itop var felfria i 1,20 klassen, grattis!!

Därefter väntades jobb mellan 12.00 - 19.00, sjuuukt segt! Hände verkligen ingenting och det ktändes som att klockan verkligen inte gick framåt! Men kom till slut därifrån iallafall. Blev lite kvalitets tid tillsammans med Klara, Magnus, Elin, Joel och sen besökarna från skåne, Emmah och Hanna :) Vi åkte till Vilbergens bowling, käkade och spelade två serier bowling, jag var kass :( Lyckades med två eller tre strike, resten var i rännan typ haha tror jag fick 188p eller nått sånt? 5a av 7a blev jag iallafall så bra var jag inte! Men det var kul och trevligt, trots trött och sliten kropp.



Puss och kram tess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback