25 maj 2010

Hemma från jobbet, gick fort och smidigt idag 12.00 - 19.30. Löning idag, underbart fantastiskt skönt! Fick mer den här månaden än vad jag räknat med, vilket känns superskönt nu när fakturan för Gustav kommer, pjuuh!

Hur som helst, är hysteriskt sugen på en Iphone, vill vill vill ha!!! Dock är det ett helt år kvar på mitt nuvarande abonemang och 8 månader kvar innan jag får byta telefon, that sucks! Så frågan är om de är värt att betala dubbla abonemang på 200kr / månaden / per telefon bara för att få en Iphone. Eller att köpa loss en Iphone för 6000 kr, värt? Nja, tveksamt. Ska in till telenor imorgon tänkte jag innan jobbet och kolla lite iallafall.. Har nån av er läsare en Iphone? Är ni nöjda och vad betalar ni i månaden för den?



Va kul förresten att de va så många som tyckte de såg bra ut på filmen från igår, tack - ja kan bara hålla med :D hihi, längtar tills nästa gång! Tros att jag har världens jävligaste träningsvärk idag, pinsamt men sant.. Nu cheescake och TV med familjen.

puss o kram tess


Kommentarer
Postat av: Sandra Ramtzén

Jag har en Iphone och är hel nöjd, nästan så jag inte kan leva utan den för allt finns i Iphonen. Tror vi betalar 699 i månaden :)

2010-05-25 @ 21:22:19
URL: http://sandraramtzen.blogg.se/
Postat av: Siri

Är supernöjd med min Iphone. Aldrig krånglat, och är underbar att hålla på med!



Har norska Telenor som abonnemang och betalar 499 kronor/månad i 12 månader. I det ingår vissa ringminuter samt fritt surf. Bästa abonnemanget jag har haft! DEssutom billigare än att köpa den ny, då den skulle kostat över sextusen..

2010-05-25 @ 21:43:50
URL: http://omsiri.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag har en iphone och är jättenöjd. dock rätt hög månadskonstnad.. blir runt 7-800 ..

2010-05-25 @ 21:49:40
Postat av: Jennie Kristensson

jag har, men har nästan precis sålt min.... tröttnade på touchen, har lite ångest men får se. än är den inte iväg skickad.

2010-05-25 @ 22:40:55
URL: http://jenniekriistensson.blogg.se/
Postat av: Emelie

Min sambo hade en.. han sålde också den, tröttnade på touchen och att ingenting var smidigt med den. Ganska invecklad, och speciellt för honom som sitter i bil mycket på dagtid, inte lätt att knappa utan knappar då :)

2010-05-26 @ 11:41:30
URL: http://emakvist.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag ska skaffa en nu i juni/juli då jag ska förlänga abbonemanget. Iphone 3G S. Ska man ha säger dom som är kunniga. Vanliga 3G är sega och inte lika stort minne eller så.. Telenor har ju nått packet erbjudande eller nått sånt du betalar 699 i månaden och då ringer du och använder telefonen hur mycket du vill och allt ingår elle rså.. Oj vad invecklat det blev hoppas du förstår :)

2010-05-26 @ 12:01:03
URL: http://malinarmittnamn.blogg.se/
Postat av: Frida

Köp en HTC desire istället Tess! :D

2010-05-26 @ 12:09:36
URL: http://friduusss.blogg.se/
Postat av: Melania

Jag har en och har blivit helt beroende :-) Betalar runt 500 i månaden med fritt surf (Telia). Supernöjd med min, enda nackdelen är att det är typ omöjligt att svara när man kör bil, iallafall jag fixar inte att dra på svaraknappen och hålla i telefonen med en hand när jag kör :-)

2010-05-26 @ 19:32:24
URL: http://melaniaaa.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag har en, den är super bra, har allt man kan önska sig! jag betalar 359 kr i månaden fri surfing / mms och sms. ringer för 19 öre/min till alla!

2010-05-26 @ 19:45:49
Postat av: Anna

plus att jag fick mobilen " gratis"! :)

2010-05-26 @ 19:46:53

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback