27 maj 2010

Har precis betalat in för Gustavs hästlicens, faan vad det sved! Är det bara jag, eller får man ångest över hur dyr den här sporten är!? Som tur var är detta en engångskostnad som hästen har med sig livet ut, så behöver bara betala dessa 950 kr en gång, tack och lov! Eller ja, om ja inte köper en ny häst utan hästlicens dvs ;) Hur som helst, nu är det gjort och jag behöver inte tänka på vilka tävlingar jag kan och inte kan anmäla mig till framöver, skönt! Dock så får ja ringa med en gång och ändra, då han inte är hingst och inte född 05-01-01.. Men de gör ja inte idag. För nu väntas jobb 12.00 - 21.15.


puss o kram tess


Kommentarer
Postat av: Sofia iaa Boström

usch påminn mig inte mera om hur dyrt det är XD

2010-05-27 @ 15:07:17
URL: http://sofiaiaa.blogg.se/
Postat av: Yasmine

Ja, det är dyrt och jag har TVÅ licenser att lösa ut nästa år.. Får börja spara redan nu ;)

2010-05-28 @ 21:24:28
URL: http://yasminesriddagbok.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback