3 maj 2010

Först och främst tänkte jag gå igenom svaren på bloggfrågorna, jättekul att så många svarade förresten! :)

Hur hittade du min blogg?
- Dom flesta verkar ha hittat bloggen via bilddagboken, några få via bukefalos och hemsidan. Försöker att länka den på de flesta sidor, så som facebook, pixbox och i andras bloggar. Får helt enkelt fortsätta med det!

Hur ofta läser du min blogg?
- Ni som svarat läser dessutom bloggen ganska ofta vilket jag tycker är skitkul rent ut sagt, det gör att man blir lite mer taggad för att skriva!

Vad skulle du helst vilja läsa om?
- Detta vill ni läsa mer om, Gustav, Utrustning, Mitt liv, Framtidsplaner och Träningstips. Dom flesta nämner Gustav. Jag ska försöka skriva mer om honom och vår träning. Men känns ändå som jag berättar de mesta?

Känner du att det saknas något i min blogg?
- Här har alla skrivit mer bilder och det är någonting jag kan lova, mer bilder it is! Denna vecka har dock pojkvännen lånat kameran så blir lite sämre bilder isåfall med lilla kameran.

Hur tycker du att bloggen skulle kunna bli bättre?
- Här är alla överrens, mer uppdatering. Och jag kan bara hålla med! Ja ska verkligen försöka bli bättre, men med jobb, pojkvän, vänner, familj och häst är det tufft. Men jag verkligen lovar att jag ska göra mitt bästa!


Idag då, ledig! Ni anar inte hur skönt det är. Nämnde ju igår att jag fick bröstsmärtor mellan mina klasser på tävlingen och det satt i hela kvällen igår, fruktansvärt obehagligt. Idag är det dock bättre med det återkommer ibland och idag känner jag mig även tung i huvudet och febrig så jag funderar på om det är läge att ringa vårdcentralen? Inte åker jag och sätter mig på akuten iallafall! Men väntar en timme och ser, de kanske ger med sig om jag vilar lite..

Gustav vilar idag, han är riktigt välförtjänt av en vila! Dessutom kommer Veterinären idag och vaccinerar honom så då blir det även vila imorgon och ev. på onsdag. Får bjuda på lite annat under den tiden!
Har precis fått en hel hög med fina bilder från igår så slänger upp ett inlägg med dom, sen tänkte jag även börja med en ny grej så håll utkik!

puss och kram tess


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag hade det i vintras, riktigt obehagligt Pojkvännen åkte med mig till vårdcentralen och där blev de väldigt oroliga - jag fick göra en massa blodprover, EKG mm! De var rädda att jag hade fått en blodpropp eller något, ock var det antagligen bara en infektion i kroppen då testerna tydde på det. Läkaren ringde till och med nästa morgon och frågade hur det var med mig, händer inte ofta ;)

2010-05-03 @ 15:43:12
URL: http://escana.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Edit; Stavfelen beror på mitt dumma tangentbord ;)

2010-05-03 @ 15:44:11
URL: http://escana.blogg.se/
Postat av: Malin

Tess åk in! Jag har jobbat på en hjärtavd. och det är inte leka med. Chansa inte, bättre att vara säker på att det inte är någotän att det blir värre av att du inte åker in och kollar upp det.

2010-05-03 @ 19:49:25
URL: http://mea84.blogg.se/
Postat av: Linda Gustafsson - Ponnyryttare

vad fin häst du har! =) btw trevlig blogg :)

2010-05-12 @ 20:04:15
URL: http://lindagustafssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback