30 maj 2010

Först och främst, tack för alla supergulliga kommentarer! De var absolut inte meningen att de skulle bli ett sånt "tycka synd om mig själv" inlägg där ja förväntade mig 1000 kommentarer om de motsatta, absolut inte. Behövde bara skriva av mig, men tack ändå - ni är supergulliga! :)

Har kommit över det lite nu då ja vet hur mycket ja kämpar och tränar med det här. Har dessutom aldrig påstått att jag är elitryttare, talang eller liknande. Utan jag anser mig som en hobbyryttare/amatörryttare så hjälp tar jag från min tränare - inte från mina bloggläsare. Men alla härliga kommentarer uppskattas såklart! Nångång kanske jag också rider på elitnivå, de är ju trots allt min dröm.

Hur som helst. Helgen har gått gräsligt fort och nu väntas en tuff arbetsvecka där ja slutar 21.15 varje dag! Imorgon är ja dock ledig och då ska ja rida Gustav :D Längtar som en tok tills han kommer hem, har fått tillbaka mitt sug och känner mig redo för nya utmaningar!



Puss o kram tess


Kommentarer
Postat av: Jennie Kristensson

åh vad glad jag blir för din skull att höra dig skriva det!<3

2010-05-30 @ 19:18:00
URL: http://jenniekriistensson.blogg.se/
Postat av: Tove

bra Tess, så rätt! :)

Och jag är så otroligt glad för din skull att det här med en liten paus från Gustav när han ändå samtidigt tränas och skolas lite extra är perfekt, så himla kul att du fått tillbaka ditt sug och din kämpaglöd. Du kommer fixa det!

du är värd ALL lycka och framgång, du är så otroligt stark och en förebild!

2010-05-30 @ 20:07:08
Postat av: Klara lindström

Hohooo när ska du till gustav imorn? Jag ska träna för Lotta kl. 1 om du ville med.. Puss puss

2010-05-30 @ 20:34:20
Postat av: Jenny och sami :)

åhhh fina sami :D

2010-05-30 @ 21:48:36
URL: http://jeeennnyyy.blogg.se/
Postat av: Anna

Bra Tess, ta inte åt dig! Kram

2010-05-30 @ 21:50:00
Postat av: Linnea

vi måste ses så du kan få boken ;) tihih

2010-05-31 @ 01:28:56

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback