8 maj 2010

Gud va trött jag är, vill bara lägga mig ner i sängen och sova!

Igår var det först jobb mellan 09.00 - 21.15, sedan fick jag för mig att åka till Martina och grattulera hennes lillasyster Karin som fyllde 18 år i veckan, Grattis i efterskott Karin! Väl där var alla superroliga människor och för en gångs skull kunde jag slappna av och bara ha kul! Runt halv tolv drog vi vidare mot Hugo och där försvann pengarna hihi, oops. Men fasiken va roligt vi hade, behövde verkligen en rolig utekväll med mina underbara vänner! Fick ju även se min snygga pojkvän som stod i baren och blandade goda drinkar. Klockan tre blev det mat på Max för mig, Martina och Karin med oväntat trevligt sällskap, därefter hämtade min fina Marcus upp mig och jag lovar att ja somna som ett litet barn när vi kom hem!

Idag, sliten och lite huvudvärk tog jag mig upp 08.00 imorse för att åka till stallet. På schemat stod fotografering, dock fick vi ställa in de pga spöregn, så jäkla typiskt! Hem igen efter allt fix, sova några timmar sen upp och åka till IKEA och kika lite.

Nu blir det saltade tacochips och tacodip med ett stort glas cola i soffan och TV mys med familjen, mumma! Hade dock gärna haft min snygga pojkvän här och kramat på honom, men ikväll är det hans tur och festa. Hoppas alla mina fina bloggläsare får en trevlig lördagkväll :)


världens underbaraste människor, midsommar 09. Iår ska vi ha precis lika trevligt!!

Puss och kram tess


Kommentarer
Postat av: Martina

Igår var verkligen en superhöjdare :D Allt klaffa, hehe :*

2010-05-08 @ 22:28:13
URL: http://zoomintome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback