10 september 2010

Idag känner jag mig som en otroligt sliten människa!
Men det är fasiken bara att kliva upp när klockan ringer, in i duschen, på med kläderna och åka vidare mot jobbet. Känns tungt och veta att jag jobbar 12.00 - 20.00 idag, dvs det blir ännu en sen kväll idag.

Måste bara säga att Ludwig Bell var fantastisk igår på Hugo!! Älskar spelningar på Hugo, dom blir inte överdrivet stora och stojiga utan håller sig på en bra och mysig faktor. Ludwig hade grym kontakt med publiken och stannade kvar länge efter spelningen och tog sig tid för att prata med sina fans, signera skivor och umgås med Norrköpings folket - trevligt! Dock så drog spelningen ut på tiden och jag var inte hemma förns kvart i ett, segt! Bästa låten igår var Jag är en Idiot.



Stallet ikväll, har kvällsfodring och min häst ser ut som han legat i en box full av kiss, som inte blivit mockad på år typ. Han är alltså mer pissgul än vit, så behöver sig en ordentlig omgång med svampen ikväll! Nu jobb :)

Kommentarer
Postat av: ida

super snygg blogg :)

2010-09-10 @ 15:40:26
URL: http://merryannbell.blogg.se/
Postat av: Helena

fast du -du jobbar en helt normal dag, och har dessutom halva förmiddagen med sovmorgon.



är detta ett 80 talist symptom undrar jag? : )



skämt åsido: sök ett nytt jobb! Låter som du inte trivs med det du har. Du är ung - världen ligger öppen. men den serveras inte på silverfat per automatik : )

2010-09-10 @ 21:45:16

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback