2 september 2010

Uruselt .

Denna vecka har jag verkligen kännt mig som världens sämsta hästägare! Har jobbat så mycket att jag knappt hunnit borsta på min fina lilla häst :( Känns verkligen otroligt jobbigt, för han är värd precis all kärkek och omvårdnad han kan få! Dock så har ju världens bästa mamma ställt upp och tagit hand om honom, så kärlek har han fått, men inte från min sida. Han kommer få dubbelt så mycket nästa vecka, de kan jag lova!! Som ni kanske kan förstå då så har de inte blivit någon ridning denna vecka heller.. Dock har han förtjänat vila och planen var att han skulle vila mellan 4-5 dagar bara för att han varit så bra på senaste tiden, har dock blivit mycket mer än så.


Men imorgon blir det förändring. Blir inte mycket uppdatering då tyvärr så berättar nu istället vad planen är. Imorgon flyttar han hem till Örminge igen, blandade känslor med det.. Men han behöver få komma in och sova på nätterna nu och äta upp sig lite igen. Han har fått relativt bra hull under den här sommaren, men nu när han går ute tar han inte till sig maten lika bra som i somras och det gör ingenting om han går upp lite mer i vikt ;) hihi så imorgon får han komma in och sova gott och äta gott. Motionen ska bli bättre då också!


Har massor med bra ideér och planer för Gustav framöver - men mer om det vid ett senare tillfälle!

min vackra prins ♥


puss tess


Kommentarer
Postat av: Linda

fick du inte stå kvar hos dom du står hos nu? :/

2010-09-02 @ 23:29:47
URL: http://lindaboquist.blogg.se/
Postat av: Kristin Mellqvist

Vart har du haft han på bete? Nyfiken :)

2010-09-03 @ 07:10:26
URL: http://xtins.blogg.se/
Postat av: amanda

ni är jättesöta tillsammans, lycka till med flytten!! :) /amanda

2010-09-04 @ 20:14:43
URL: http://teamnyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback