1 april 2011

Jag är helt slut, vill bara sova. Ganska så körigt på jobbet då vi var fyra personer kort idag.. Sen var det full fart till stallet och göra iordning Gustav inför dressyrträning för Marie. Skönt att vi kommit igång och tränar varje vecka nu! Träningen gick helt okej. Både Gurris och jag var spända då det var väldigt rörigt i ridhuset, men vi gjorde vårat bästa och gud vilken utveckling det blivit!!

Jag skriver mer om träningen imorgon, fixar film då också. Nu vill jag bara sova då kvällens planer blev ändrade.. Så trött och imorgon är de långdag på ICA igen, längtar efter sovmorgon!!


Kommentarer
Postat av: frida

Snyggningen! :)

2011-04-02 @ 20:55:21
URL: http://friidabergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback