14 april 2011

Idag har jag absolut ingen som helst lust att åka till jobbet.. Ett 12 - 21.00 pass väntar, precis som vanligt på torsdagar, så kanske är därför jag är så fruktansvärt opepp? Hur som, det är bara att le och se glad ut och dessutom se fram emot 4 lediga dagar efter denna.


Råkade stänga av alarmet imorse, istället för att trycka på snooz, inte så bra. Var därför inte i stallet förns 8.15, men han faktiskt allting ändå. Red Gustav på banan idag, hade ingen lust men kände mig lite tvungen att känna på honom inför morgondagens dressyrträning. Red ganska mycket galopp där jag varierade tempot och min egna sits. Red även lite förvänd och gjorde några byten för att checka av att han var med mig. Något spänd imellan åt, men annars fin. Måste dock komma ihåg och ringa Linda i nästa vecka då han känns lite stel i höger och skulle nog behöva lite massage.. Skrittade av på vägarna runt stallet så han skulle slippa ridbanan.



Imorgon är det som sagt dressyrträning och jag känner mig inte alls speciellt taggad, inte heller inför tävlingen på lördag. Men det blir nog bättre, idag känner jag mig ju allmänt opepp så kanske känns bättre imorgon ;-)

Nu måste jag sätta lite fart så jag slipper stressa till jobbet. Får se om jag orkar med någon uppdatering ikväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du bra på blogg design? Skulle du vilja fixa en åt mig? Mejla! Vet hur jag skulle vilja ha den

2011-04-14 @ 13:12:26

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback