4 april 2011

Underbara älskade lediga måndag!
Trots att dagen har gått i ett så har den varit så underbar, jag älskar mina lediga dagar! :) Började med sovmorgon och en härlig frukost innan jag åkte in till stan och fixade lite och gjorde iordning mina naglar. Sen åkte jag till mormor på fika och massa prat, min mormor är underbar! ♥

Sen cyklade jag till stallet och fick funktering efter halva vägen, jobbigt! Men var dum nog och cyklade ändå, de gick ganska trögt kan man väl säga ;) Väl i stallet med alla underbara så blev det att kameran åkte fram och ni ska få se hur en vanlig eftermiddag ser ut i paddocken på Fursta Gård i nästa inlägg hihi

Gick en promenad med Gurra, Issa och Proveny samt Maria och Lisse, myspys! Hästarna skötte sig och ägarna fick sig en bra motion i de underbara vårvädret.

Dagen avslutades med stallmöte och fix inför tävlingen lördag, hoppas ni anmält er nu?! :D Kommer bli hur jävla bra som helst! Kom hem strax innan nio och började redigera alla dessa 400 (!!) bilder, jag somnade gott sen hihi


Kommentarer
Postat av: emilie persson

Står du med kameran också ;) Blir de på utebana!!!? Vore ju lovely att rida utomhus!

2011-04-05 @ 11:26:06
URL: http://www.misspersson.se

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback