11 augusti 2011

Hela kvällen har jag suttit och bråkat med min jävla dator som verkligen strejkar just nu, skittråkigt! Känns jättekul att behöva lägga hela nästa lön på en ny dator, för det är ingen mening med att lämna in den här en gång till. Har redan haft den inlämnad tre gånger.. Nu lånar jag pappas igen, tack.

Igår var det jobb 9.00 - 18.00 på ICA sen blev det tjejkväll hos Emma, supertrevligt och alltid roligt att träffa nytt folk. Blev sedan utgång på Hugo, älskade Hugo! Fick ett glatt besked igår också att dom ändrar åldersgränsen på fredagar till 21 år istället för 23, wiiie hur bra är inte det!? Tess is a happy girl! ;) Tack tjejor för en superhärlig kväll! Och tack till världens absolut finaste och bästa pojkvän, jag älskar dig ♥


Idag har Issa joggat Gustav lite lätt på banan, såg bra ut. Tredje dagen irad nu som hon rider honom hihi, extra kul att det går så bra när hon rider honom också :) Själv hoppade jag Issas Sinclair idag. Väldigt simpelt, men det kändes väldigt bra! Insåg att han har väldigt svårt för kryss och låga hinder, arbetar bra mycket bättre när det blir lite svårare. Han är så fin, gillar den lilla ponnyhästen! :) Tror att dressyrhästen nog kan bli hopphäst också hihi

Det blir faktiskt lite film på pysen sen också :)


Kommentarer
Postat av: Linda

jätte fint tess, men hugo nyheten aså, maaade me haaaapppy :D

2011-08-11 @ 22:11:05
URL: http://lindaboquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback