9 augusti 2011

Vad kul att så många såg skillnad på den nya videon mot tidigare! :) Jag är fortfarande lite smått lyrisk över hoppasset faktiskt hihi längtar som en tok till nästa tävling, trots att det är långt att åka samt att en debut väntar. Ska bli så kul och se om jag vågar rida honom framåt även på tävling och om mitt nya tänk fungerar! Men jag hinner att hoppa hemma en gång till innan tävlingen iallafall, skönt.


Idag var Issa världens snällaste och red Gustav. Det hade tydligen gått jättebra! Hon hade ridit mycket serpentiner, öppna, sluta och volter och han hade känts mjuk och samarbetsvillig. Han hade inte ens krånglat i galoppen idag, härligt! Issa var iallafall nöjd med passet :) Tycker det är så himla härligt att mina underbara vänner ställer upp och motionerar min lilla grabb nu när det strulat till sig med tiderna på jobbet, det är guld värt! Dessutom extra roligt eftersom Issa är så duktig och rider ganska likt mig så känns det jättebra.


Imorgon blir det inget stall för mig :( Frida fixar Gustavs mat och hinner hon så  kommer hon att motionera honom på ett eller annat vis. Men bara om hon hinner som sagt, annars får han vila. På torsdag rider Issa honom igen då jag ska hoppa Sinclair :)


NU SOVA!

Kommentarer
Postat av: Camilla- Tävla om tre plagg ifrån Mountain Horse på bloggen!

Ta chansen att vinna hela TRE plagg ifrån Mountain Horse hos mig!



Superlätt att vara med så skynda att anmäla dig!

http://camillahastskotare.blogg.se/2011/august/tavla-om-tre-snygga-plagg-ifran-mountain-hors.html



Lycka till!

2011-08-10 @ 13:06:07
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/
Postat av: Rebecka

men hallå, har du inte vatit på Sharpman än?

Jag som väntar med spänning på att få se allt fint du köpt :)

Det är så himla kul att se film på er nu, det är enorm skillnad när du rider fram galoppen, då hoppar han verkligen igenom kroppen. Det kommer bara bli bättre o bättre :)

2011-08-10 @ 15:42:12
URL: http://rebeckawersten.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Vad fin har ser ut!!

2011-08-17 @ 14:06:55
URL: http://nathaliesaaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback