9 augusti 2011

Förlåt för min urusla bloggning, men min dator har lagt av sig helt nu :( Ska be pappa lämna in den då pappa brukar ha bra kontakter. Känner mig helt handikappad utan min dator.. Men som tur är har pappa sin gamla bärbara dator kvar så den lånar jag förtillfället. Hatar att skriva på nya datorer, knapparna sitter liksom inte som dom gör på min ;p


Hur som.. Igår red ja Gurkan lite lugnt på banan, kändes riktigt bra. Det enda är den där högergaloppen som krånglar lite, annars kändes han mycket fin som sagt. Sen blev det jobb 16.00 - 21.15. Första dagen efter semestern, jobbigt att vara tillbaka men fick ju ändå en skön tid att börja med.


Idag försov jag mig = ingen ridning. Issa är världens gulligaste o försöker hinna rida Gurkis idag, tack! Jag börjar jobba 12.00 idag och jobbar till stägning, 21.15. Sen tänker jag sova hos Marcus faktiskt då jag börjar kl 9.00 på onsdag.. Så om jag lyckas sno Marcus dator i några minuter blir det uppdatering ifrån den ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback