Ingen tävling!

Blev ingen tävling idag, tyvärr.
Det har ösregnat hela natten och det spöregnade även imorse och då tävlingen skulle vara på gräs valde jag att avstå. Riskerar inga skador.. Har man redan en häst som är lite "på" tycker jag att det är dumt att gå in när underlaget kan vara halt och lerigt. Var där för typ 3-4år sedan med en kompis häst och hoppade, då stod banan mer eller mindre under vatten, flera halkade och banan var verkligen bara en stor lerpöl. Så nae, det gör jag inte om!


Riktigt synd då jag var riktigt taggad för en gångs skull, men så är det ibland. Hoppade lite hemma istället och han kändes riktigt fin! Får se om vi åker till LFK nästa helg som planerat eller om vi stuntar i det, inte bestämt mig än..


Bellman och jag på NFK för några år sen.. Det hade regnat kan man ju säga.. BlääÄ!

Kommentarer
Postat av: Emilie Persson

Duuuuktiga Bellebuuuus :D

2011-08-28 @ 21:12:27
URL: http://eof.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Trist att det inte blev ngn tävling :(

Men jag förstår att du inte åkte...

2011-08-31 @ 10:01:07
URL: http://rebeckawersten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback