26 december 2011

Julhelgen över .

Äntligen är det över, om man nu får säga så. Har jobbat hela helgen och det har gått bra, extra trevliga kunder och fin personal och ja, bra betalt. I fredags var jag och Marcus hemma hos hans familj för att äta god mat och umgps med hans fantastiska familj! Själv firade jag jul efter jobbtimmarna hemma hos mormor med min underbara och fina familj ♥ Åt god mat, kollade på Kalle Anka och alla andra TV program som är mer eller mindre obligatoriska och bara hade en mysig stund med familjen. Är inte en av dom som älskar julen (speciellt inte när det är barmark och 10 plusgrader ute), men det är en bra och härlig dag när familjen får ett ordentligt skäl att umgås & va glada :) 


En sån här fin kaffemaskin från Nescafe Dolce Gusto fick jag av mina älskade föräldrar i julklapp ♥ Vi som inte skulle köpa julklappar till varandra iår.. Suck! Men jag är såå glad för denna, kaffetokig som jag är :)


Juldagen firades med jobb för att sedan fortsätta firandet med mina underbara vänner på krogen. Hade en helt underbar kväll, lite för mycket alkohol kanske, men jag hade som sagt otroligt roligt! Tack mina älskade och fina vänner, all kärlek till er.


Idag har jag deckat i soffan mer eller mindre hela dagen, har inte mått så bra så att säga. Myst i flera timmar i stallet hos min älskade Groda som jag inte fått träffa på två dagar ♥ Däremot var det inte så smart att ta på sig tre hästar, dagen efter party.. Gustav, Kasper och Wilma, alla tre hade badat i lera och det fanns inte en enda ren fläck på kroppen, de var liksom leriga under täckena till och med, hur lyckas man då!? Att de dessutom såg ut som att det varit fest i deras boxar, ae det var riktigt tungt att mocka idag om vi säger så ;) Men stallet får mig ändå att må så otroligt bra - och imorgon ska jag äntligen rida igen!!


En annan sak, är att jag idag flyttat hem till Ljunga igen :) Efter att ha bott i stan hos Marcus i två månader så är jag alltså "hemma" igen. Känns både skönt och lite jobbigt, har ju på något sett vant mig att inte ha mamma omkring mig hela tiden hihi efter Thailand ska jag börja titta på eget! :)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Har en sådan kapselnsskin sen ett år tillbaka. Jätte nöjd! Prova den varma chokladen! Super god en kall vinterdag.

2011-12-27 @ 20:37:25
URL: http://hastfotografen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback