30 december 2011

Fredag .

Och så var det fredag och snart slutet på 2011, jag längtar till 2012!
Vill börja med att tacka så mycket för era kommentarer, det är så himla gulligt av er att ni tar er tid att skriva :) Har lusläst alla kommentarer och jag tackar verkligen för era tips! Många av er är inne på samma spår dvs förvänd galopp och att rida lite innanför spåret och samtidigt flytta in framdelen istället för ut med bakdelen, ska prövas nästa gång! Som sagt, supermycket tack till er, jag uppskattar det otroligt mycket :)


Idag är jag stall ledig, min fantastiska mamma har hand om Gustav idag - jag älskar min fina mamma! ♥ Det finns nog ingen i min närhet som ställer upp så mycket som min mamma, min bästaste vän. Jag önskar att alla kunde få ha en sån underbar mamma som jag har! Hon hade iallafall fixat stallet idag och kollat till den stora grå som hade badat i lera, som vanligt.. Imorgon blir det nog en liten skrittur på morgonen innan jag ska jobba.




Måste bara berätta lite kort om igårkväll när vi sa hej då till vår härliga vän Martina, som idag flyttar till USA för att plugga. Det känns jättekonstigt att hon ska lämna oss, men önskar henne all lycka och tackar för en supertrevlig kväll igår med mat, härligt snack och gott att dricka. Ta hand om dig Martina och lova att höra av dig!! ♥


Idag blir det jobb 16-21.00!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Man ska rätta framdelen till bakdelen. alltså om hästen går in med rumpan så ska man flytta in framdelen. Sun är helt hopplös med det där, henne rumpa sticker med in och mer i ena varvet, men har blivit lite bättre iaf.

2011-12-30 @ 14:38:26
Postat av: Louise

Åh gud vilken fin häst du har ! :D

Gott nytt år pådej!

2011-12-30 @ 20:28:55
URL: http://hoppfocus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback