1 februari 2011

Nu har jag jobbat klar för idag, blev jäkligt stressigt till jobbet imorse då dressyrträningen blev lite försenad. Men jag kom i tid :)

Dressyrträningen imorse för Karina gick sådär. Tror både jag och Gustav hade lite träningsvärk och det är verkligen svårt när två olika tränare säger olika saker. Men vi gjorde vårt bästa och galoppen var verkligen superfin idag! Travarbetet var desto jobbigare, var 40 min intensivt travarbete under nedsittning, lagom träningsvärk jag kommer ha imorgon haha! Jobbade på volt, med att få en stadig och ärlig form utan att han springer iväg och hamnar på bogarna, lättare sagt än gjort. Dvs ha en stadig häst på yttertygeln, något böjd efter voltspåret och dessutom skulle han spåra. Sista 5 var han skitfin på så det är helt enkelt dom minutrarna jag får leva på ett tag :)

Tyvärr ingen som var med och filmade idag, men förhoppningvis nästa gång!


Lödret är ett tecken på att värmen börjar komma, sååå härligt! Gurris var jättelödrig idag hihi

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför väljer du att träna för två olika samtidigt? :)

2011-02-01 @ 21:04:24

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback