18 februari 2011

Ledig! Fy så underbart, som jag längtat efter denna ledighet haha tog stallet skapligt imorse, kände igenom Gustav lite lätt inför helgens äventyr. Skrittade fram ute så han fick sig en ordentligt framskrittning och fick se annat än ridhus. Gick sedan in de tråkiga ridhuset (längtar som en galning tills de går att rida ute!) och joggade honom, spänd men ändå fin. Checkade bara av att broms och gas fungerade. Tog en galopp i fältsits i båda varven också, suuuperfin. Jag ♥ hans galopp! Det känns väldigt possitivt inför helgens hoppkurs! Nu har jag inte hoppat honom på länge iofs, men ska bli så roligt! Dessutom att få träffa massa fina människor man inte sett på länge, längtar!!! :-)

Skulle åkt in och kört en timme på gymmet nu, men huvudet värker och Martin som jag skulle tränat med är sjuk.. Och träna själv kan vara det tråkigaste som finns! Så ska sätta mig på pilatesbollen 10min nu istället, för ryggens skull. Sen ska jag åka in och handla lite fredagsmys sen blir det lite vinnar-avslöjande i bloggtävlingen. Spännande fredag helt enkelt ;-) hihi


Bosse & Gurris pussar och myser lite !


Kommentarer
Postat av: LINA

Skönt att vara ledig! Jag har bara 3 timmar ikväll. :P Skönt! OB :)

2011-02-18 @ 14:19:39
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Rebecca ♥

Haha om Gustav är på riktigt bushumör ser det ut som att han kan "pötta" ner kissen ;)

2011-02-19 @ 08:37:14
URL: http://escana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback