2 februari 2011

Onsdag och heldag på jobbet... Det betyder att jag är stalledig idag då Mammsen fixar allting hos Gustav. Dock hade jag föredragit att sluta lite tidigare (än 19.30 som jag går till idag) för att få åka och pussa på Gurrisen och skritta en sväng! Menmen man får inte alltid som man vill. Lunchen är uppäten och det är dags att gå ut till kassan igen! Sitter redan och gäspar och då har jag bara jobbat i tre timmar, lovande inför kvällen haha nä, blir mer uppdatering ikväll sen när jag kommit hem, måste ut till verkligheten igen.. Hörs ikväll pusss

Kommentarer
Postat av: alexx

Om man går upp på till konsum i blacka på torget. Då är det typ första huset till höger om torget om man står mot biban. Eskilsvägen 6 heter det. Står ingen skylt från vägen men kanske går att söka på eniro för att få bra beskrivning. Men jag som suger på att förklara skulle väl typ säga att ni åker upp mot konsum men åker inte in på parkeringen utan åker förbi den och åker första vägen efter till höger. Sen kör förbi konsum och torget och första avfarten till höger efter. Står skyllt utanför dörren. men kolla eniro! Fanns mycket fina grejer!

2011-02-02 @ 20:45:09
Postat av: Alexx

det ligger i skräblacka alltså ;) såg visst att jag hade missat a:et i blacka på min blogg... ;)

2011-02-02 @ 20:47:11

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback