Läsarfrågor

Pernilla om 23 februari 2011:
Jag har en lite fråga :) Har du köpt Gustav nu alltså? Eller du kanske har ägt honom hela tiden? :P För jag fick för mig att det fortfarande var Kjörsviks häst :) hehe, man försöker hänga med men inte alltid lätt o ha koll ;P
- Jag har ägt Gustav sedan den 11 juli 2009 hehe så han har varit min hela tiden!


Olivia om 23 februari 2011:
Vad kul, kan du inte berätta vad hon tyckte om honom efter hon ridit? Vad som förändras åså? :)
- Det ska jag absolut göra, den dagen hon kommer ut och rider. Blev ju tyvärr inställt denna gång.


Rosanna om Fotografering:
Itop är så jäkla fin! Ingen film från när någon av er red? :)
- Visst är hon! Nej tyvärr, bara bilder..


Linda om 15 februari 2011 med tips:
Har du testat nåt annat torrschampoo? Jag har testat Proffs, men tycker att det är sådär. Kanske borde testa det där! :)
- Ja, men kommer inte ihåg vad det hette. Men detta är jag supernöjd med ;)


Kommentarer
Postat av: Lotta

Ang torrschampot, vad köper du det? :D

2011-02-24 @ 12:43:11
URL: http://hastfotografen.webblogg.se/e
Postat av: alex - xelaaa.blogg.se

Sv. Hästen i headern är efter Lotos ee Levantos :) Jättefin polsk häst jag importerade för ett år sedan :)

2012-01-11 @ 23:11:46
URL: http://xelaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback