Tack!

Tack gulliga Malin för en jättefin länkning av min blogg, väldigt oväntat men blev superglad! :D



Jag lovar dig att jag ska försöka att inte göra så långa filmer i framtiden hihi


Passar på att svara på en fråga också..
Anonym om 1 februari 2011:
Varför väljer du att träna för två olika samtidigt? :)
- Eftersom vi har turen att få massa med duktiga tränare till vårat stall passar jag på att prova. Känns som en bra idé att prova flera olika för att sedan kunna bestämma sig om vilken man passar bäst med och vill fortsätta träna och utvecklas tillsammans med. Kommer inte att rida för flera olika tränare under samma period efter att jag provat dessa :) Men som sagt, vill prova flera olika för att till slut kanske hitta min "drömtränare" hihi


Kommentarer
Postat av: Rebecka

tycker det är jättebra att rida för flera, sålänge tränarna inte har helt olika tänk, då blir det nog rörigt...

2011-02-01 @ 22:43:27
URL: http://rebeckawersten.blogg.se/
Postat av: Malin

Du ska göra precis så långa filmer du vill, eftersom det är DIN blogg ;)

Men själv föredrar jag att titta om det är ca.4min, gillar även att du har kvar ljudet så man hör vad tränaren säger, precis som att sitta på läktaren då, och man lär ju sig något nytt varenda dag :)

Ska svara det på om hur jag fixade färgen på huvan, inte alls svårt, men har inte PS på den här datorn så jag kan säga vilken jag använde ;)

Ha en bra natt/kväll hihi ^^

2011-02-01 @ 23:43:10
URL: http://mightybouncer.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ok då förstår jag, tack för svar :)

2011-02-02 @ 12:40:03

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback