Falsterbo shopping?

Medans alla planerar sina inköp till Göteborg Horse Show och mässan där, så planerar jag mina inköp till Falsterbo i sommar! Det gäller att planera sina köp i god tid så att säga ;-) Detta år är min lista extremt kort! Dock är det ju bara februari så den lär väl ändras lite med saker som försvinner och kommer till.. Antar ja hihi Är ju iofs ganska dyra saker inplanerade så den kanske förblir kort!!


* Ett nytt träns.
Frågan är dock vilket!? Jag har ju massvis med träns jag dreglar över och jag blir osäker på vad Gurris är snyggast i. Självklart ska det vara ett träns han funkar på också, men jag känner inge större skillnad från att rida med engelsk, aachen eller remont i dagsläget då jag ofta varierar mig. Vet dock inte riktigt hur han fungerar på pullar då jag bara testat det en gång.. Men något av dessa blir det iallafall!


Dyóns engelska med repnosgrimma. Dyóns aachenträns med smala remmar. Equipes klinkerträns eller Dyóns mexikanska träns.


* Ridstövlar
På den här punkten är jag inte minsta osäker. Jag ska ha ett par De Niro läderstövlar, bruna! Så länge som jag dreglat efter dom, det ska få ett slut. Både snygga och sköna, dessutom med höga skaft så de funkar även till dressyren (då jag dessutom tror jag tar utan snörning). Mums så läckert!




* Stigbyglar
Lite osäkerhet på denna punkt. Vill ha ett par FreeJump Soft Up stigbyglar då jag gillar designen på dom, snygga och dessutom säkerhetsstigbyglar. Kul att variera lite med mina JIN tänkte jag. Vet dock inte om jag vill ha ett par svart/bruna eller brun/vanlij. Bruna ska dom iallafall vara.. Lutar åt svart/brun.


 



Sen finns det såklart masssor på önskelistan också som jag säker kommer taffsa lite på!
* GPA Grand Prix kavaj, brun/vanilj
* Charles Owen Ayr8 brun/guld eller en brun Charlies Owen Classic
* Eskadron boots, vita
* Massvis med Kingsland saker!!


Ni som ska till GBG, hur ser er shopping ut? Ni som inte ska till GBG, utan gör som jag och sparar till FHS, har ni skrivit inköpslista än? :-)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Free jump stigbyglarna ska jag köpa på göteborg ;P skulle köpt ett dyon träns med men råkade visst klicka hem ett heromdagen till sami när hon hade gått så bra på lektionen ;) hehe sen blir det nog även en kingsland väst :)

2011-02-18 @ 21:50:23
URL: http://jeeennnyyy.blogg.se/
Postat av: emelie

jag planerar att shoppa på båda=)

Har gbg listan rätt klar på mina "ska ha" saker men sen blir det ju alltid lite annat extra med.

De där tränsen & schabraken med det lilla extra hittar man ju bara på mässor tycker jag.

2011-02-18 @ 22:34:18
URL: http://komkoma.blogg.se/
Postat av: LINA

Jag har läst lätt i TR om nosgrimmor och lade märke till att grimmor av läder får användas, och det tolkar jag ju lite som om repnosgrimmor inte är okej. Har du hört något om detta?



Ridstövlarna var ju grymt snygga alltså, och Soft Up är ju också otroligt fina!

2011-02-18 @ 22:50:43
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: emma fors / forzi.blogg.se

tycker du ska satsa på ett equipeträns, jag rider med ett tolga jag är grymt nöjd över :) dock är ju alltid dyon tränsen fina, så fort dom inte blir för klumpiga tycker jag. Jag tycker om det som är lite bredare över nosryggen ifrån dyon, kanske skulle passa gustav? :)

2011-02-18 @ 22:59:47
URL: http://forzi.blogg.se/
Postat av: Nattis

Tessan hade inte du ett liknande pullar träns till ginne?:) annars har jag blandat ihop det med någon annan:p stövlarna va sjukt fina!:)

2011-02-19 @ 03:28:02
URL: http://naattiiss.blogg.se/
Postat av: Rebecka

repnogsgrimma får användas på häst men ej ponny :)



Jag tycker du ska köra på den, jag ångrar att jag sålde min :(

2011-02-19 @ 16:12:17
URL: http://rebeckawersten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback