13 januari 2011

Angående bloppisarna och det nuvarande högsta budet.. Det är lättast om ni kikar tillbaka på inläggen då det står vad det högsta budet är förtillfället. Det är lättast för mig att berätta för er vad budet förnärvande ligger på, istället för att jag ska sitta och maila runt till alla. Så om ni är intresserade så håll utkik i inläggen! :-)

På lördag
kommer som sagt resten av allting och då slänger jag även ihop ett stort inlägg med alla sakerna samlnade så ni ska få en bra överssikt med priser osv, hoppas det låter bra? Allting ska som sagt bort, men jag kommer inte ge bort de finaste, dvs Scarpati setten osv då dom är väldigt dyra nya..

En sak till.. Hur vill ni att jag ska göra med att svara på era frågor som dyker upp?
Nu har jag gjort så att jag svarat till personer som anger sin bloggadress, då går jag in och svarar i ett inlägg hos den personen specifikt. Anonyma har jag inte svarat överhuvudtaget och folk med mailadress har jag mailat svar. Vill ni att jag fortsätter så eller vill ni att jag ska svara genom ett inlägg i bloggen? :-)

Men nog tjatat om de, nu har jag jobbat hela dagen och är bajstrött så ska sova! pusssss & gonatt


Kommentarer
Postat av: Anonym

varför säljer du alla dina fina sett?:O

2011-01-13 @ 21:36:25
Postat av: Karin

Angående frågorna. Är det frågor som du tror kan återkomma eller frågor som många vill ha svar på så svara i bloggen. :)

2011-01-13 @ 22:01:53
URL: http://kaarinlundberg.blogg.se/
Postat av: tess

anonym: för att de inte används och för att ja köpt nya.

2011-01-13 @ 22:14:55
URL: http://tesskliintestam.blogg.se/
Postat av: Lotta

Om det är frågor som intresserar flera kan du svara i bloggen, annars tycker jag det är trevligt att svara i varandras :)

2011-01-14 @ 10:01:05
URL: http://hastfotografen.webblogg.se/
Postat av: Maria

Det är roligare om du svarar i bloggen tycker jag, för oftast är det fler som undrar samma sak :) Tex att du samlar på dej några frågor och sen gör ett inlägg så som du har gjort några gånger :) Jätte bra blogg!

2011-01-14 @ 12:09:10
Postat av: Anonym

Jag vill se dina nya set! De måste vara dödssnygga!

2011-01-14 @ 16:27:42
Postat av: Louise

Jag tycker du ska svara på frågor i bloggen, så alla kan ta del av de.

Jättefin blogg och kul att följa dina och Gustavs framgångar =)

2011-01-14 @ 19:10:07
URL: http://louisek.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Svara i bloggen :)

2011-01-14 @ 20:55:12
Postat av: Mellis

Jag vill ha svar i bloggen !! Roligare och läsa ;P

<3

2011-01-15 @ 08:55:34
URL: http://jmellstrom.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback