20 januari 2011

Är helt slut i både kropp och knopp just nu, jag hatar torsdagar! Vaknade upp med världens vidrigaste huvudvärk, inte nog med det så var jag fortfarande febrig och förkyld. Kände mig inte på topp med humöret heller efter gårddagens begravning för farmor.. Finns det något värre än begravningar? Vila i frid älskade farmor :(

Hur som, bara att kliva upp när klockan ringde, åka till stallet för att få ut odjuren till hagarna, mocka och fixa iordning all mat för att sedan rida dressyrlektion på Gustav för Karina. Efter lektionen var det full fart hem, slänga sig in i duschen och äta lite mackor i bilen påväg till jobbet. Sedan var det bara att le och se glad ut på ICA mellan 12.00 - 21.15. Tungt idag då jag inte var på humör samt att jag blev ännu mer sur när jag fick se mina kommande tider, två veckor framåt på ICA, fyfan.. Jag blev helt gråtfärdig och ville bara hem till kudden med en gång! Stod dock ut och nu sitter jag här i soffan med datorn i knät och väntar på att filmen från träningen ska ladda klart på världens segaste youtube.. Så ni får helt enkelt ett separat inlägg med film och text från träningen!


vi körde tema brunt idag hihi

Sen blir det raka vägen till sängen för min del, har ju längtat efter den hela dagen! ;-)


Kommentarer
Postat av: Sofia

det är bannemej inte lätt att ha häst och jobba på ICA. Som tur är har de förstående på mitt jobb eller jag kräver rättare sagt att jag får tid till hästen :p

2011-01-21 @ 16:01:58
URL: http://kumpumaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback