31 januari 2011

Älskade lediga måndag!! En ordentlig sovmorgon följt av en ordentlig promenix med Teddie för att sedan spendera några timmar i stallet, lovly! Red lite lätt på Gustav i ridhuset inför morgondagens dressyrträning för Karina. Han kändes jättefin och medgörlig idag, körde mycket på det jag fick träna på för Linda i lördags. Efter morgondagens träning blir det nog ett uppehåll på 14 dagar, pengarna börjar försvinna lite väl fort nu hihi dyrt att träna för två tränare en gång i veckan, det har jag faktiskt inte råd med..


snygga bilder det blir när det är galler för spegeln hihi not!


Någon som är intresserad av att köpa ett brunt rundsytt kandar med 4cm bred nosgrimma inkl 2 tyglar? :)
Jag använder det som träns, men skulle behöva snokrem på tränset.. Använt 3 gånger! hihi


Kommentarer
Postat av: Anna

Hur mycket hade du tänkt sälja kandaret för ?=)

2011-01-31 @ 20:11:38
Postat av: Linda

Oh vad ska du ha för det? :) funderar på att införskaffa mej ett och ha senare sen nämnligen när jag börjar rida ordentligt på P.

2011-01-31 @ 20:19:51
URL: http://lindiisboquiist.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja Zamba ska säljas dels för att jag ska börja rida en annan häst och har tänkt att börja plugga i höst så tror varken tid eller pengar finns då tyvärr!

Hör du ngt kan du väl tipsa om henne!? :)

2011-02-01 @ 15:23:06
URL: http://nathaliesaaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback