12 juli 2011

Urusel bloggning verkligen, hur dåligt är inte det egentligen!?
Igår hade jag min sista semesterdag dvs, idag var jag tillbaka på jobbet igen. Inget vidare roligt, men vad gör man inte? Jobbar ju bara två veckor sen har jag två veckors semester igen!

Får se om jag orkar med lite bloggning imorgon innan jobbet.. Annars.. Vet jag inte när jag ska hinna ;p

Förövrigt säger vi GRATTIS till VÄRDLDENS FINASTE MAMMA MARIE KLINTESTAM idag :D


min finaste groda i Vingåker :) ♥ vill komma igång nuuuu!

Kommentarer
Postat av: Myran

Vill också komma igång.. fast det får vänta ytterligare tre veckor ;)

2011-07-13 @ 00:27:01
URL: http://trinnie.blogg.se/
Postat av: sandra

Snälla kan du vara snäll o svara, är Gustav hingst :O ???! :)

2011-07-13 @ 00:41:02
Postat av: Alexx

Sjukt bra ni passade i det gråa!! :)

2011-07-13 @ 08:11:16
Postat av: Elin

Grattis till din mamma :D

2011-07-13 @ 16:37:48
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback