15 juli 2011

Okej, jag orkade inte rida idag efter jobbet. Vi stängde inte förns 21.10, så var inte hemma förns 21.45 och då orkade jag inte byta om för att skritta en sväng, utan det blev bara att åka ut och ge honom lite kraftfoder samt borsta. Min älskade lilla häst, är som sagt så otroligt ridsugen så det är löjligt! Motivationen har nog aldrig varit såhär stor förut - vilket bara är possitivt. Imorgon ska det iallafall skrittas, så de så!

Jobbet idag gick bra, lite segt bara. Min fjärde kväll i rad som jag stänger butiken och slutar 21.15, lagom kul. Men Nu är det bara 5 arbetsdagar kvar innan jag går på två nya semesterveckor :-) Imorgon blir det 8.30 - 17.30, sen direkt till Gurkan. Hoppas på att mamma kanske kan hänga med och fota lite, hade varit trevligt!


Jag gillar min grålle :-)

Kommentarer
Postat av: Myran

Otroligt fin häst! =)

2011-07-16 @ 00:07:23
URL: http://trinnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback