22 juli 2011

Vaknade upp hos min fina kille inne i stan efter en härlig utekväll tillsammans med de fina. Spenderade min första timme på semestern igår med att kolla på Veronica Maggio inne i stan, det var riktigt bra! Blev sedan en utekväll som sagt i spöregn.

När jag kom hem ifrån Marcus har timmarna spenderats i stallet. Gustav fick sig en ordentligt omgång med borsten. Dessutom borstade jag egenom hans svans för första gången på 4v, det behövdes kan man väl säga! Därefter blev det ett härligt pass på ridbanan. Han kändes så himla mjuk och fin! Jobbade mest lösgörande på volter och serpentimer. Gjorde lite övergångar och halvhalter, min fina kille ♥



Nu sitter jag i soffan tillsammans med mamma, har avnjutit en god pastasallad och godaste rosévinet! Övergår nu till chipsen, rosé't och en gammal go film på TV4, En prinsessas dagbok - en perfekt fredagkväll!

Kommentarer
Postat av: Myran

fin bild! =)

2011-07-22 @ 22:45:58
URL: http://trinnie.blogg.se/
Postat av: Lamia / Hästblogg

Han ser extremt maffig ut på den bilden :D snyygg!

2011-07-22 @ 22:45:58
URL: http://lamiamichelle.blogg.se/
Postat av: Anonym

När blir de 120 för er del. ? Dags snart? Han ser väldigt din ut! Tycker ni är redo för lite större nu

2011-07-23 @ 10:31:18

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback