Dressyrsadel

Just nu är jag inne i en dressyrsadel-ambstinens. Vill ha en dressyrsadel nu, med en gång! Saknar att sitta och trimma i en härlig sadel där du verkligen känner hur bra och rätt du sitter. Buhu, villl haa :-(

Dessa två skönheter drömmer jag om.. Precis, drömmer om. Drömmen vore såklart en Butet med stora kåpor och djupt säte. Men 30.000 lägger jag inte på en dressyrsadel. Men den är så ofantligt skön att sitta i! Eller så vore de ju inte fel med en Amerigo Dj flatback. Helt annorlunda ifrån Butet sadeln, men även denna är en dröm att sitta i! Men tyvärr lika dyr. Gissar på att det blir en billig, begagnad som senast. Men vet ni? De struntar jag i, bara jag får en dressyrsadel som passar!! Dock två månader kvar innan vi ska prova ut...



Som sagt, drömma går ju. Bilderna från hastnet.

Kommentarer
Postat av: Ebba

En Jacson New England kanske skulle va något? Otroligt prisvärda, rätt okej kvalitet, men otroligt sköna! Medeldjupt säte med stora knästöd.

2011-07-23 @ 11:51:15
Postat av: Lotta

Prova Golobus sadel Venus.. i kalvskinn. Galet skön att rida i! Verkligen! Kostar bara 15.000kr ny.

2011-07-23 @ 17:13:08
URL: http://hastfotografen.webblogg.se/
Postat av: Frida

själv är jag inne i en hoppsadel-abstinens!

2011-07-24 @ 12:09:20
URL: http://friduusss.blogg.se/
Postat av: Emma

Rekommenderar BR Mozart :) Otroligt skön och kostar drygt 12.000 ny, men finns att få begagnade till bra pris!

2011-07-24 @ 12:25:34
Postat av: Karin

Hej! Måste rekommendera en sadel som är jätte trevlig: Spalding Brittannica. Ligger ganska bra prismässigt, ny 15.000.



Får du chansen borde du prova en! Inte så vanliga men jag hör fler och fler som köper och trivs kanon med dom!

2011-07-24 @ 19:34:40
Postat av: Johanna

Hej! Har en stubben maestoso de luxe 17 tum och 31 i bomvidd, superfint skick! 8000:- Hör av dig om det verkar intressant! :D

2011-07-25 @ 22:26:28
Postat av: inserts

get the greatest http://www.clockparts.com/ available

2015-06-04 @ 20:02:37
URL: http://www.scoop.it/t/clock-parts

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback