Falsterbo!

Nu är det bara några timmar kvar tills vi sitter där i bilen påväg ner mot underbara Skåneland! Det ska bli hur underbart som helst, massvis med fina hästar, shopping, god mat och dricka och fintid tillsammans med underbara vänner - kan det bli bättre?!
Shoppinglistan har dock förminskats lite.. Ett dressyrträns står på inköpslistan iår. Sen får vi se vad pengarna räcker till! Kanske blir ett och annat fint schabrak också hihi återstår att se! Kommer hem fredagnatt/lördag så vi får höras då helt enkelt. Hade gött ni som blir kvar här hemma!!
När jag kommer hem blir det massvis med bilder, både ifrån de nya sommarbetet som våra fina hästkillar betar på. Samt fina bilder jag fått ifrån Vingåkers meeting! Lär bli en hel del Falsterbo bilder också om jag känner mig själv rätt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback