Önskas köpa

Nu har jag letat som en galning efter dessa två saker, både på nätet och på olika mässor - helt utan resultat. Så nu tänkte jag ta er till hjälp då jag verkligen, verkligen vill ha dessa två saker!

Så om ni har något av dessa till salu eller vet någon hemsida som säljer, snälla hör av er isåfall! :-)


Det handlar om ett Schockemöhle dressyrschabrak i färgen olivgrönt. Tror färgen heter grönt te eller liknande och det ska alltså inte vara det klargröna utan mer olibgrönt med en beige och en brun passpoal med logga. Dressyrmodell stl full. Vad jag luskat fram lite så ska denna modell enbart finnas i stl ponny? Någon som vet om det stämmer? Isåfall är det tragiskt! Men som sagt, vill mer än gärna ha detta schabrak, så vet ni någon sida eller har ett själv som ni ska sälja - hör av er!!


Den andra saken är en Kingsland Leonora väst i den äldre modellen, dvs den med ljusblått randigt tyg innanpå. Hittar bara den nya modellen och den är jag inte alls lika sugen på. Den ska helst vara marinblå, grå eller svart funkar också dock. Stl XS-S. Både schabrak och väst ska vara i fint skick om det säljs begagnat!


Hoppas ni kan vara gulliga att hjälpa mig med detta :-) Puss på er!


Kommentarer
Postat av: EQ

Schabraket är av en gammal kollektion och säljs inte längre de är även jättesvårt att få tag i begagnat. Och det är inte bara schabraket utan resten av green tea collection med grimma, grimskaft, lindor, luva. Det är jätte svårt. Tyvärr. :/ Kolla med Equlina.se jag vet att hon samlar på den collectionen hon kanske vet vart man kan hitta det. Annars ebay och tradera är att rekommendera!

2011-07-17 @ 15:42:58
URL: http://equestrianopinion.blogg.se/
Postat av: Anonym

Här: http://www.schockemoehle.net/shop/product_info.php?products_id=4335

2011-07-17 @ 15:56:43
Postat av: Myran

Riktigt snygga, men har inget av det tyvärr ;)

2011-07-17 @ 16:05:18
URL: http://trinnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback