18 juni 2011

Vart har sommaren tagit vägen? Jag har inte suttit ute i solen på två veckor nu.. Bara regn, blåst, mulet och allmänt trisst. Vill ha sommaren tillbaka nu!

Var i stallet på förmiddagen och red ut tillsammans med Issa och Sinclair. Vi var ute i 1h och 40min, höll igång ordentligt, både samlat och busigt. Superhärligt var det och Gustav kändes riktigt mjuk och härlig, fin känsla! Imorgon är det dressyrträning igen, hoppas på att det känns lite bättre än förra gången :)



Eftermiddagen ska jag spendera med min fina pojkvän. Ha en trevlig lördagkväll me er! :)


Sanna om 16 juni 2011:
fin häst! jag undrar också vart den rosa tröjan kommer ifrån? :)

- Tack! Den rosa tröjan kommer ifrån Gina Tricot, köpt för ca 3år sedan tror jag. Finns en supersnygg liknande tröja ifrån B Vertigo i samma rosa färg som verkligen är hur läcker som helst! Finns här.


Linnea om 17 juni 2011:
Vad får Gustav för mat?:) hur mkt osv?
- Nu när han går på bete eller när han står inne? Nu när han går på bete får han ca 2 kg hö om dagen samt 1 kg müsli samt 250 g Irish Mesh.


MLI DAHLGREN om 16 juni 2011:
Riktigt snygga är ni båda två! gillar verkligen dina ridkläder :) vad är den rosa tröjan för ngn? :)
- Tack så mycket! :D Tröjan är som sagt ifrån Gina Tricot.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback