2 juni 2011

Solen skiner och jag är ledig, hur underbart är inte det?! :)

Ska snart åka till stallet och fixa iordning allting, sen blir det en tripp till klubbens stora utebana för lite hoppning. Vill prova att rida på en stor bana med det tredelade bettet inför tävlingen. Dock blir det inte så jättemycket hoppning, utan mest lydnadsövningar. Kommer antagligen bygga upp en eller två kombinationer (eftersom det är de som jag har mest problem med), sen någon lätt övning bara. Ska bli superkul, både mamma och pappa ska med så blir både film och bilder!



Vet inte om jag kan uppdatera er mer idag, då Thina, brorsans tjej och lite fler folk kommer hit för middag och lite födelsedagsfirande. Thina fyller 25 år så det känns som att jag kommer fira henne och umgås med folket ikväll :) Kanske att jag hinner slänga upp någon bild eller så, det märks helt enkelt! Annars får ni vänta tills helgen.. Nu måste jag sätta fart, hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

vad planeras inför ledigheten ? :D nu när dagarna är röda

2011-06-02 @ 12:14:21
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback