21 juni 2011

Dagarna nu går i ett, hinner knappt med att tänka!
Igår var jag ledig, då blev det först en snabbis in till stan för att fixa naglarna inför midsommar. Gick från lila till turkost på naglarna, ovant och väldigt färgstarkt, men det blir nog bra! Sedan var det stalldags tillsammans med Issa, Malin och Martin. Martin, min arbetskamrat red för första gången, både på Wille och Gustav. Han både travade och galopperade med Wille, snacka om att vi blev chockade! På Gustav blev det bara skritt och tre steg i trav hihi ;) Bilder och filmer kommer efter midsommar! På kvällen hade jag bara härligt soffmys med Marcus ♥


Idag var det stallet på morgonen. Drog med mig pappa och Frida till Björn för lite hoppträning. Jäklar vad vi (läs jag) fick jobba, välbehövligt!! Jobbade mycket med bommar och små hinder, hitta en bra rytm och avståndspunkt. Har ju lite svårt med att hitta avståndspunkter, eller jag hittar dom, men ligger jag fel så blir jag passiv istället för att rida. Något som verkligen kom fram idag, men sista rundorna kändes riktigt bra! Björn är verkligen toppen, han hittar och ser problemen fort och har bra knep för att lösa dom. Nu ska jag försöka få till en träning i veckan, det behövs mer än vad jag trodde! Kul var det iallafall :)

Film kommer imorgon.. Youtube och min dator sammarbetar inte alls förtillfället!


Nu blir det mycket bommar och avståndsträning framöver, det ska bara sitta!! Duktig Gustav fick komma ut på regntäcke när vi kom hem, lycklig häst ♥

Körde hem Marcus innan jag åkte in till stan och lunchade med Linnea, härligt att få prata av sig lite. Sedan var det jobb 16-20, skönt med kortdag! Dock syns det på lönen och jag förstår inte alls hur jag ska klara mig på denna lilla lön! :( Men nu får ja inte mer timmar bara för att ja krånglat, så nu är de ännu mer angeläget att hitta nytt jobb känner ja - suck! Träffade Emma på Trådgår'n efter jobbet där vi planerade lekarna inför midsommarhelgen, mycket trevligt! En bra dag helt enkelt :)

Kommentarer
Postat av: Kristin

Björn är grym!

2011-06-22 @ 01:20:18
URL: http://kristinxandersson.blogg.se/
Postat av: Katja - en talangs blogg

Det är viktigt att hitta tränare som passar och som man trivs med, dessutom att få till flera träningstillfällen :)

2011-06-22 @ 08:55:24
URL: http://stallkatjap.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback