4 juni 2011

Höll på att skriva maj där i rubriken, illa.
Igår hade jag fullt upp, därav ingen uppdatering. Jobbade 7-16, sedan var det stallfest på Fursta Gård med grillning, lekar och massa prat. Vill bara skryta med och säga att jag och Frida vann tipspromenaden "hästkunskap" med hela 5p av 10, de ni ;) haha riktigt dåligt, men var faktiskt svåra frågor! Var iallafall en trevlig kväll som slutade sådär lagom tidigt, tack alla ni på Fursta!


"vinnarna" så att säga ;p

Idag har jag jobbat 10-17.30, sen åkte jag direkt till stallet. Rakade faktiskt Gustav idag, han har stått och varit helt genomböt i hagen mitt på dagen pga hans tjocka päls - inte ok! Så nu tog jag fram klippmaskinen, för hans skull. Han blev jättefin, vit och sommarfin! Behövde inte ens bada honom inför morgondagen ;) hihi sen flätade jag manen och skrittade ut en sväng barbacka, supermysigt. Fortsatt ompyssling när vi kom tillbaka innan jag knoppade Kasper och smorde det sista.

Imorgon väntas det alltså tävling på NORF. Inte så jättetaggad, men ska ändå bli roligt. Hoppas det är någon snäll människa med kamera på plats hihi. Nä, nu måste jag sova. Ska vara i stallet tidigt imorgon :) Hörs imorgon, önska oss lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback