1 mars 2011

Mars månad är igång, en riktig piss månad för min ekonomi! Räkningar som ska betalas, bland annat mobilen, hästkliniken, försäkring, licens, medlemsavgift, stallhyra och så åkte vi på spån och ensilage betalning under samma månad.. Inte OK för min ekonomi! Dessutom väntar det hovslagare och tävlingar denna månad också.. Usch har inga pengar kvar knappt och då är det som sagt bara 1 mars, känns inte alls kul! :( Skulle inte förvåna mig och mina nya schabrak kommer denna månad också, skulle vara riktigt typiskt bara för att jag redan har dåligt med pengar..


Blev inte roligare heller när morgonen började som den gjorde. Slog i tån som in i bubblan i sängkanten, fråga mig inte hur men ont gjorde det! Sen fick jag stressa mig egenom stallet idag och jag bara hatar det så mycket..! Det väntas nämligen jobb 12.00 - 20.00 idag.. Hatar dessa långa pass som gör att jag måste ta stallet 06.30 på morgonen och ändå får stressa genom allt! BlääÄ! Idag känner jag mig inte alls på humör. Tur att Gurrisen var fin under tömkörningen idag iallafall, alltid något. Nu måste jag slänga i mig en macka innan jag måste åka! Om jag finner ork/lust blir det en liten uppdatering ikväll också.. Annars hörs vi imorgon!


min gulleplutt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback