22 mars 2011

Tidig morgon i stallet idag pga jobb. Men så underbart det är! Älskar verkligen att vara i stallet tidigt på morgonen, höra hur hästarna mumsar i sig sitt goda hö och man kan strosa runt lite i lugn och ro och bara njuta.. Idag var det ju sånt fantastiskt vårväder också så har gått runt med ett stort leende hela dagen!

Jag och Gustav tog oss en härlig tur ute i naturen idag, med massor av galopp och bus på vägarna. Vilka vårkänslor grabben hade, som han skuttade! Finns så extremt mycket energi i honom och ibland undrar jag om man verkligen kan rida denna häst trött?! Superfin var han idag iallafall och roligt hade vi, älskade häst

Som vanligt är jag superseg med mina sysslor i stallet, så fick som vanligt stressa hem, duscha det snabbaste man kan typ och äta en banan i bilen påväg till jobbet.. Dock så var jag ju ännu mer stressad idag också eftersom jag skulle förbi NORF och hämta ut mina saker från Sharpman. Men allt gick bra och efter ett pass på ICA mellan 12.00 - 19.30 känner jag mig nöjd med dagen. Ska sätta mig i soffan med en liten skål glass med varma hallon och invänta Big Brother och bara se fram emot morgondagens lediga dag! :) Hörs imorgon mina fina läsare!


Såhär glad blev Gustav över att få gå naken i hagen idag, sötis :)


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Big brother Tess, det trodde jag inte om dig ;)

2011-03-23 @ 15:03:38
URL: http://rebeckawersten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback