30 mars 2011

Jaha och så var det onsdag, jobbar 10.00 - 18.00 idag, hoppas på att det fortfarande är ljust när jag slutat så blir det lite roligare att åka till stallet. Hoppas på att utebanan är ridbar snart :D Blir nog att rida egenom honom lite ordentligt idag och ladda inför dressyrträningen på fredag! Fick mitt arbetsschema över påshelgen igår och såg att jag får ändra min tävlingstermin lite :-/ Får stryka mig från VRFs tredagars tävling, jättesynd! Tror inte på att någon vill byta heller, trots att de handlar om röda dagar.. Därför får det helt enkelt bli Söderköping och Skogslotten istället veckan innan och veckan efter.. Funkar ju de med ioförsig ;-) 


Angående hästarna jag provridit så får ni som sagt mer än gärna höra av er om ni vet någonting om dessa hästar! Har försökt googla, men de är fasiken helt världelöst.. Jag är nog mest intresserad av vart Carina, Ouzo och Aerline H avkomman hamnade någonstans eftersom jag var väldigt förtjust i dessa tre. Men som sagt, vet ni något om dom andra, eller vill ha mer info, hör av er, vore så himla kul! :)

Och om hästarna som jag ridittävlat osv fortsätter att rulla på under veckan. Har förberett två tidsinställda under denna dag, sen kommer det två imorgon också. Lite roligt att titta på alla dessa filmer och bilder, som man nästan glömt bort. Och de känns skönt att jag framför allt har utvecklats som ryttare! Nöjd mec också att jag faktiskt fått rida så många fina hästar som jag faktiskt fått. Tack alla ni hästägare! :)


Nu måste jag sätta fart! Vi hörs igen ikväll.

Kommentarer
Postat av: MLI

Det är svårt att hitta hästar på google :P försökt med ibland. Hopplöst:)

2011-03-30 @ 09:43:37
URL: http://mlidahlgren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Carina provred jag för ca ett år sedan :p står ca 2-3 minuter ifrån mig.

2011-03-30 @ 10:21:53
Postat av: Hanna

Funderar med på att åka till skogslotten men fick höra att underlsget tydligen skulle vara tungt? Tänkte om du varit där innan och kanske vet något om det:)

2011-03-30 @ 13:28:20
Postat av: Helene

Det var ju tur att du aldrig köpte Magic Sprit eftersom det var grava fel på henne. Hade ngt med pålagring i tornutskotten mot manken som växte ner som ngn tagg rakt ner i ryggen på henne. Ägaren blev ju också oerhört allvarligt skadad i samband med detta innan felet diagnosticerades och hästen avlivades. Väldigt tråkig historia:(

2011-03-30 @ 19:46:55

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback