Bebis Gustav

Åh jag blir så glad över att det ramlar in bilder på mailen, gör min dag verkligen!
Idag fick jag mail från Kristin, som var den tjej som faktiskt red in Gustav. Och hon skickade med två bilder från inridningen och jag fick en chock! Herregud så mörk han var!! Men syns tydligt att det är min bebis Gurka :D Hur kul som helst, tack så jättemycket Kristin!!


Min fina bebis Gurka :D ♥


Om det är så att ni har bilder osv på Gustav eller på oss ihop från träningar, tävlingar osv så får ni jättegärna skicka dom till mig, [email protected] blir otroligt glad för minsta lilla! :)


Kommentarer
Postat av: Camilla

Vad söt han är :)

2011-04-01 @ 09:24:04
URL: http://camfra.blogg.se/
Postat av: Jessie

Det gick inte kommentera rätt inlägg, så det får bli här:

Brossan bodde granne med oss i många år och var väldigt saknad när han gick bort förnågra år sedan. Harsjälv haft en avkomma efter honom. Shebang.

Skulle du vilja ha ett foto av honom så säg bara till:)

2011-04-01 @ 20:52:49
URL: http://teamjessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback