Bellman

Nästa häst att presentera ur mina tidigare dagar är Bellman.

Bellman är en valack född 1997 e. Bonaparte - Ciceron och ägdes utav Emelie Persson när jag red honom. En ganska så stor kille som hade sina egna åsikter om arbete, men jag gillade honom ändå.

Jag började hjälpa Emelie lite, framför allt med hoppningen då hon var osäker och Bellman älskade att hoppa. Vi startade bara två tävlingar tillsammans med med otroligt bra resultat! På vår första tävling tillsammans vann vi 90 cm klassen ganska överlägset, hur kul som helst! Skulle även ha startat honom i dressyr, men ballade ur. Red en 110, som gick skit, men de va ändå kul hehe

Bellman och jag kom riktigt bra överrens och han var en fin häst att rida. Extra kul att ha en häst som kan svänga snävt i omhoppningarna ;) Otroligt tacksam att jag fick rida denna häst, under en så ganska kort period. 

Han såldes hm.. 07 eller 08? Tror han bor i Stockholm numera, men osäker :)



 

Kommentarer
Postat av: emilie persson

Tror ja sålde honom 08 :P Ja han står i stockholm nu hos en jättetrevlig tjej vid namnet Ida :D Världens bästa Bellman <3

2011-03-30 @ 10:11:45
URL: http://www.misspersson.se
Postat av: Linda

Vad har du för mailadress? :)

2011-03-30 @ 20:40:38
URL: http://lindabj.blogg.se/
Postat av: Linda

Oj, nu är jag trött.. Skickar bilderna när jag kommer hem från jobbet ;)

2011-03-30 @ 20:48:38
URL: http://lindabj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback