Läsarfråga igen

Alva:
Vilken Equilinefärg tror du matchar de Turkosa stigbyglarna bäst? Tänkte att den royalblå på ditt var rätt lik?
- Det beror ju på vad du tänker på för grundfärg på schabraket. Den färg jag tog på passpoalen på dressyrschabraket är royablå. Det finns en som heter skyblue och den tror jag är mer lik Jin stigbyglarna.. Kanske att den blir något för ljus, men jag hade nog gjort ett schabrak isåfall med båda royalblå och skyblue :)



Här är ett ex. där det är Marin grund med royal och skyblue passpoal :)

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Tycker det är jättekul att få se dina inköp och hur du matchar din utrustning. Bara en liten fråga, vart beställer du dessa schabrak? Är det på någon hemsida eller är det i affären hos Sharpman?

2011-03-24 @ 10:24:10
URL: http://abmis.blogg.se/
Postat av: Alexx

den ligger på hästnet under dressyr, en fux e.briar 5år. fått föl så är som en fyra åring. blev jätte kär. Men vill ju inte ha en sån ung egentligen. dessutom inga pengar att köpa heller om jag inte säljer garlic. men är lite sugen på ett sätt att sälja honom för typ 100 000kr bara för att kunna köpa :P men så dumdristig ska jag väl inte vara! ;)

2011-03-24 @ 19:52:03

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback