Läsarfrågor

Många som frågat om Equiline schabraken, vart jag beställt dom osv.

Jag beställde mina Equiline schabrak hos Sharpman, Mjölby. Var inne i butiken och kollade deras prover och matchade ihop medans en av deras personal var med och antecknade färger osv. Sedan ringde dom och gjorde beställningen hos Equiline. Var ganska smidigt. Det tog 6 veckor för mina schabrak (leveranstid brukar ligga mellan 4-6 veckor) och de ringde när schabraken var klara och hos dom.

Bor du i Norrköping kan du beställa dina Equiline schabrak hos Avantia Fritid, dock har de inte fått några prover så du kan kolla färger osv i butiken. Men alla färger finns på nätet!

Några övriga internetbutiker som du kan beställa Equiline schabrak ifrån är tex, Ryttarstugan, SEG Company och Cheval Ridsport. Finns säkert hur många butiker som helst, googla så får du nog fram nått som passar dig :)



En annan fråga var vart Frusta Gård ligger, angående Pay & Jumpen.

Gården ligger på Vikbolandet, 10 min bilväg från Norrköping Centrum. Mellan Ljunga och Tåby. Du kan gå in på stallfursta.cybersite.nu för vägbeskrivning! Perfekt tillfälle för dig som vill hoppa en bana under tävlingsmässiga former! :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback